Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.angelkicks.pl
  • §1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Sklep www.angelkicks.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.angelkicks.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.angelkicks.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    1. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    2. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    3. ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    4. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  • §2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
  1. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.angelkicks.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
  2. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  3. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. PRZEDSIĘBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  5. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  6. REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.
  7. SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.angelkicks.pl.
  8. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Angel Kicks Jakub Zator., Strzegom ul. Krótka 9c lok 10, 58-150, NIP: 8842823522
  9. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą
  • §3
  • ZAKŁADANIE KONTA W SKLEPIE
    1. Aby dokonać zakupu w Sklepie, Klient może założyć Konto.
    2. Rejestracja Konta odbywa się poprzez wypełnienie i zaakceptowanie Formularza Rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
    3. W trakcie rejestracji Klient wybiera indywidualną nazwę użytkownika (login) oraz hasło.
    4. Klient zobowiązany jest do zachowania poufności loginu i hasła.
    5. Klient ma możliwość usunięcia Konta, przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy, a także przez samodzielne usunięcie Konta w panelu Klienta.
    • §4
    ZAMÓWIENIA
    1. Składanie Zamówienia może odbywać się 24/7, przez 7 dni w tygodniu.
    2. W celu złożenia Zamówienia Klient powinien dodać Produkt do koszyka, a następnie przejść do kasy i złożyć Zamówienie, wybierając dostępną formę płatności i dostawy.
    3. Złożenie Zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z akceptacją warunków Umowy Sprzedaży oraz niniejszego Regulaminu.
    4. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia Zamówienia na podany przez niego adres e-mail.
    • §5
    CENY I PŁATNOŚCI
    1. Ceny Produktów podane na stronie internetowej Sklepu są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
    2. Klient ma możliwość wyboru następujących form płatności: płatność gotówką przy odbiorze, płatność elektroniczna, płatność kartą płatniczą.
    3. Warunkiem realizacji Zamówienia jest dokonanie przez Klienta płatności za zamówione Produkty oraz koszty dostawy.
    • §6
    DOSTAWA
    1. Termin realizacji Zamówienia i dostawy Produktów jest uzależniony od dostępności Produktów w magazynie Sprzedawcy oraz wybranej przez Klienta formy dostawy. Nie może on jednak przekroczyć 14 dni roboczych.
    2. Koszty dostawy są określane podczas składania Zamówienia. Klient jest informowany o kosztach dostawy przed potwierdzeniem Zamówienia.
    3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem lub kartą płatniczą, realizacja Zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu należności na rachunku bankowym Sprzedawcy.
    4. Produkty nie znajdują się w magazynie, a sprzedaż prowadzona jest w modelu "dropshiping".
    • §7
    ZWROTY I REKLAMACJE
    1. Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania Produktu, bez podawania przyczyny.
    2. W przypadku reklamacji Produktu Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą, opisując problem ze zdjęciami ilustrującymi reklamację, na adres e-mail: kontakt@angelkicks.pl
    3. Sprzedawca po przyjęciu zwrotu zwraca pieniądze w terminie 14 dni, w formie karty podarunkowej na sklep.
    4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony drogą mailową.
    5. W przypadku kiedy nie uda się zrealizować zamówienia z uwagi na brak możliwości pozyskania produktu przez sprzedawcę standardową procedurą jest wysłanie karty podarunkowej sklepu o równowartości zamówienia na mail klienta. W przypadku chęci innej formy zwrotu Klient powinien skontaktować się poprzez wiadomość na adres e-mail: kontakt@angelkicks.pl
    • §8
    ODSTĄPIENIE OD UMOWY
    1. Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania Produktu, bez podawania przyczyny.
    2. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przesyłając e-mail na adres: [adres e-mail].
    • §9
    POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
    2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
    3. Klient zostanie poinformowany o zmianach w Regulaminie za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na podany przez Klienta adres e-mail.
    4. Wszelkie spory wynikłe z Umowy Sprzedaży będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.