Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.angelkicks.pl
§3
ZAKŁADANIE KONTA W SKLEPIE
- §1
- Sklep www.angelkicks.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.angelkicks.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.angelkicks.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
- ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
- ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- §2
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.angelkicks.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- PRZEDSIĘBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.
- SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.angelkicks.pl.
- SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Angel Kicks Jakub Zator., Strzegom ul. Krótka 9c lok 10, 58-150, NIP: 8842823522
- UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą
- Aby dokonać zakupu w Sklepie, Klient może założyć Konto.
- Rejestracja Konta odbywa się poprzez wypełnienie i zaakceptowanie Formularza Rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
- W trakcie rejestracji Klient wybiera indywidualną nazwę użytkownika (login) oraz hasło.
- Klient zobowiązany jest do zachowania poufności loginu i hasła.
- Klient ma możliwość usunięcia Konta, przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy, a także przez samodzielne usunięcie Konta w panelu Klienta.
- §4
- Składanie Zamówienia może odbywać się 24/7, przez 7 dni w tygodniu.
- W celu złożenia Zamówienia Klient powinien dodać Produkt do koszyka, a następnie przejść do kasy i złożyć Zamówienie, wybierając dostępną formę płatności i dostawy.
- Złożenie Zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z akceptacją warunków Umowy Sprzedaży oraz niniejszego Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia Zamówienia na podany przez niego adres e-mail.
- §5
- Ceny Produktów podane na stronie internetowej Sklepu są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
- Klient ma możliwość wyboru następujących form płatności: płatność gotówką przy odbiorze, płatność elektroniczna, płatność kartą płatniczą.
- Warunkiem realizacji Zamówienia jest dokonanie przez Klienta płatności za zamówione Produkty oraz koszty dostawy.
- §6
- Termin realizacji Zamówienia i dostawy Produktów jest uzależniony od dostępności Produktów w magazynie Sprzedawcy oraz wybranej przez Klienta formy dostawy. Nie może on jednak przekroczyć 14 dni roboczych.
- Koszty dostawy są określane podczas składania Zamówienia. Klient jest informowany o kosztach dostawy przed potwierdzeniem Zamówienia.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem lub kartą płatniczą, realizacja Zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu należności na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Produkty nie znajdują się w magazynie, a sprzedaż prowadzona jest w modelu "dropshiping".
- §7
- Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania Produktu, bez podawania przyczyny.
- W przypadku reklamacji Produktu Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą, opisując problem ze zdjęciami ilustrującymi reklamację, na adres e-mail: kontakt@angelkicks.pl
- Sprzedawca po przyjęciu zwrotu zwraca pieniądze w terminie 14 dni, w formie karty podarunkowej na sklep.
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony drogą mailową.
- W przypadku kiedy nie uda się zrealizować zamówienia z uwagi na brak możliwości pozyskania produktu przez sprzedawcę standardową procedurą jest wysłanie karty podarunkowej sklepu o równowartości zamówienia na mail klienta. W przypadku chęci innej formy zwrotu Klient powinien skontaktować się poprzez wiadomość na adres e-mail: kontakt@angelkicks.pl
- §8
- Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania Produktu, bez podawania przyczyny.
- W celu skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przesyłając e-mail na adres: [adres e-mail].
- §9
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
- Klient zostanie poinformowany o zmianach w Regulaminie za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na podany przez Klienta adres e-mail.
- Wszelkie spory wynikłe z Umowy Sprzedaży będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.